Merhaba arkadaşlar bi kaç gündür aklımı kurcalayan şey var neden cpanel - plesk gibi panellere bağımlı kalıp zorunlu fiyatlara boyun eğiyoruz yerli bir onlar gibi iş görecek panel yapılamaz mı çok mu zor ? Neden ?