MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun da işin garibi tüm süreci r10 dan takip ettim bu nasıl engelleme idi?

ben neden görebildim yada? Engele takılmadım hiç.

Bi daha yaşatmasın.
DNS ayarlarınızı önceden değiştirmişssinizdir o yüzden hocam