16 senedir buradayım. Her sene buradaydım, burada büyüdüm kendimi geliştirdim, her sene kendime yeni bir şeyler kattım, r10 hepimizin kolunda altın bir bilezik, hatta çoğumuzun tüm hayatı ve birikimi. Kıymeti çok daha iyi anlaşıldı. Her zaman var olun, hepinize teşekkürler. @Coşkun Çetin;