R10 bir ailedir hep bunu benimsiyorum.
Çocukluğumdan beridir burda bilgi birikimi ediniyorum.
5 yıl önce kayıt oldum. Iyi ki de olmuşum.
Normalde hiçbir sosyal medya platformunda yorum yazmam. Dün ilk defa R10 için hem instagram hem de X'de yorum yazdım.