Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1 haftadır ürün hazırlanıyor kargolama yapmadılar bu sürenin uzayacağınj biliyorum şikayetvar'da yüzlerce şikayet var. Kimisi 20 gün kimisi 3 aydır bekliyor. Kimseye burdan alışveriş yapmasını önermiyorum.