r10 na hangi hakla erişimi engelliyorsun,rahatsız olduğun içerik ne ise yönetime bildirirsiniz kaldırırlar,yada kişiyi dava edersin,hangi beyinle 10 binlerce insanın ekmek yediği form sitesini engelliyorsunuz diye dün aradım bayağı bi kötü konuşmak zorunda kaldım umarım benide mahkeme ile uğraştırmazlar.neyse herkese geçmiş olsun.böyle iş yapılan bir yeri engellemek utanç verici