ticaret yapmadığım halde ben bile etkilendim.önce klasik hata var dedim.bir baktım uzadı açılmadı.sonra saldırı var dedim.baktım yine açılmadı.sonra twitter sayfasına baktım r10 un;mahkeme kararı ile kapatılmış yazısını okudum.geçmiş olsun.artık kimseye koz vermememiz gerekiyor.forumu ayrıştıran konular açılmasın.yarın birgün ordanda zoka yemeyelim.forumda provakatif başlıklara müsade etmeyelim.siyasi ve dini konular yasak olduğu halde yine açıyorlar.herkesin özel hayatı,özel tercihleri.özel inançları kendine. bu foruma zarar verecek davranışlardan artık herkes kaçınsın.

not: bu arada kısa sürede forumun açılması çok ciddi bir başarıdır tebrik ediyorum