Öncelikle tüm yönetime ve üyelere geçmiş olsun. "Oh iyi oldu az bile yapmışlar" gibi yorum yapanların banlarını lütfen kaldırmayın. Burası bir web forum dijital ortamda kazanç sağladığı veya bilgi edindiği platforma bunu diyenlere yazıklar olsun.
@Coşkun Çetin;