digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Open English kayıt olan var mı? Önerir misiniz? Sizce kaliteli bir kurs mu?
ben de merak ediyorum fiyatı da yüksek geldi, birkaç ay önce 30 bin demişlerdi