Kötü niyetli sipariş verenleri 4-5 ürün sipariş edip gereksiz iade edenleri engellemezki. Bu seferde ürüne zarar verip iade ederler ürün kusurlu derler.
Satıcı olarak bakınca tek çözüm popüler alışveriş sitelerindeki magazalarını kapatmak.
Bir ürün bedeli komisyon öde, İade kargo öde, iade faturası kes vs vs.
hadi aldıktan sonra kusurlu hale getirip yollamaya çalışanların sayısı artarsa? bana böyle geldi derler yani

bizim milletin işi belli olmaz valla
e bu kadarını yapan için diyecek bir şey yok zaten. her şeyi yapabilir, önüne geçemezsiniz