Özellikle giyimde e-ticaret sektörü bitebilir. Bence doğru bir karar ülke ekonomisinide zararlıydı. Sonuçta kargo firmalarının arabasıda su yakmıyor mazot yakıyor. Cari açığa bile faydası olur