Merhabalar, anlık olarak VPNsiz erişim sağlayabiliyorum

Dün ve bu sabah WIFI ile erişim sağlanmıyordu, şuan sorunsuz bir şekilde giriş yapıyor 2FA istedi sadece

Turksat Kablonet kullanıyorum, sorun çözüldü mü?