Eskisi gibi maalesef Startup göremiyoruz.
Bu saatte hala özgürlüğü için savaşan arkadaşlarımız var.
İşler nasıl? Kimler yakın zamanda köşeyi dönüyor?

Ayrıca başlık buradan geliyor;

https://youtu.be/M_zX-3Y2tyg