Bu yöntemde son zamanlarda iyice artmaya başladı. Kargoydu falan derken şimdi bankalara kadar dadandılar. Bu sms başlıklarına nasıl ulaşıyorlar bunlara kim nasıl izin veriyor anlamış değilim. İzin verenlerinde yargılanması gerekiyor bence.