Ben zaten hakeme yapılan saldırıyı desteklemiyorum dostum .
Sadece bundan dolayı süresiz erteleyen şahısa kızıyorum.
Ortada büyük bir olay var dogru ama yaptırım uygulanması gereken kişi Başkan ve Yaverleri Veya Takım Olmalıydı.
Ligin Ne Günahı var onca hakemler maç katlettiler hangisine ne yapıldı
Ligi süresiz ertelemek demek basit birşey degil bunun farkına varmalıyız.
O şu an mecbur bu şekilde açıklama yapıyor çünkü hakemler diğer maça çıkmama kararı aldı yoksa olay sakinleşene kadar bu açıklama olmasa hakemsiz maç olurdu mantıken