verilen kararın az olduğunu düşünüyorum. galiba tff daha önce yumruk yememiş ki böyle kıytırık bir karar alıyor. 3 gün veya daha uzun bir süre milli yas ilan edilmeli. hatta şampiyonlar ligi ve Avrupa ligi de dahil uefanin tüm kuruluşlarında da yas ilan edilmeli. gerekirse taraftarlar açlık grevi ve iş bırakma gibi çeşitli eylemlerde yapmalılar.