Türkiye'de futbolu komple yasaklayacaksın.
Seyir zevki desen yok, avrupada dünyada herhangi bir başarı desen yok.
Para desen, futbolculara milyonlarca dolar akıtılıyor sonra taraftarfann para toplanıyor.
Bu günde görüyoruz ki büyük bir yozlaşma da var.
Buraya verilen destek başka spora verilse daha iyi.