BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma Çok GEREKSİZ Bir Karar Oldugunu Belirtmek İsterim.
Hakeme yapılan saldırıyı kınıyorum orası çok ayrı

HAKEMLERİN KATLETTİGİ MAÇLARDAN SONRA HAKEMLERE YAPTIRIM BİLE UYGULAMAYAN SÖZDE BAŞKANIDA İSTİFAYA DAVET ETMEK LAZIM.
Hakeme saldırının affı olamaz özellikle FIFA hakemine saldırı olamaz bunu bir takımın yöneticisi yapamaz futbolcu bazen sinir krizi geçirir o an yapar ve kariyerini tehlikeye atar ama yönetici yapamaz şimdi 2032 UEFA elinden alınırsa katleden hakemdi mi diyecez bu çok yanlış evet hakem katlediyor biliyoruz ama bu çözüm değil