futbol oynar iken hakem faktörünü bilerek oynayacaksınız, yazık oldu hakeme yere düştükten sonra bile vurmuşlar sanırım, siz kendinizi eşkiya mı zannediyorsunuz madem futbolu kaldıramayacak düşünce yapısına sahipsiniz oynamayın başkan olmayın futbolcu olmayın sizin gibi ne düşüneceğini bilemeyen insanlar için fazla medeni kalır top oynamak, umarım hakeme bunu yapanlara gerekli bütün cezalar fazlasıyla verilir.