Saçma Çok GEREKSİZ Bir Karar Oldugunu Belirtmek İsterim.
Hakeme yapılan saldırıyı kınıyorum orası çok ayrı

HAKEMLERİN KATLETTİGİ MAÇLARDAN SONRA HAKEMLERE YAPTIRIM BİLE UYGULAMAYAN SÖZDE BAŞKANIDA İSTİFAYA DAVET ETMEK LAZIM.