R10 da az iş yapmış olsamda hergün girip konuları okumayınca bişey eksik hissettiğim bi yer , neredeyse tüm konuları okuyorum web sitesi işlerinden hiç anlamıyorum fakat burda çok iyi işler başarmış insanları görünce hem gurur duyuyorum hemde vay be ne işler varmış diyorum . İyikilerim arasında ve bi çok insan tanıdım . Bana faydadan başka bişey yaşatmayan bi yer.