Konu
R10'dayız.. R10'un yanındayız.
12-12-2023, 00:16:33
#15
Scicek
batukay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden hiç kimse olayın özetini geçmiyor?
https://www.r10.net/off-topic/391557...ilendirme.html
buradan okuyabilirsiniz