Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan 10 ay önce r10 nedir bilmiyorum.
Lakin son 10 aydır bhw vs gibi forumlarda hizmet vermeyi sırf r10 için askıya aldık. R10DAN Asla ama ASLA Vaz Geçmiyoruz.
TT Yetkililerinin Bu sorunu Minimum Sürede Cozucegini Umut Ediyoruz...
Çözülümü mutlaka olur.