Kendi kafalarına göre veri kaybı yaşamamam için domainin otomatik yenilemesini açmışlar ve kartımdan otomatik çekilmiş para :-) İade alamam diyor bu konuda ne yapabilirim arkadaşlar?
Bankaya izinsiz çekimle ilgili talep bıraksam sonuç alır mıyım
Siteye kayıt olurken sipariş verirken otomatik tahsilatı seçiyorsunuz,
resmen *********** diyorsunuz adamlara, müşteri panelinden oto yenileme için ayar var ya yıllık alacaksınız yada tek seferde bakiye atacaksınız.
sonra sitem silindi diye konu açmayın diye