selam arkadaşlar. macbook şarj aletinin üstüne hafif bi kahve döküldü. ben de peçete ile dökülen yeri temizledim ve test ettiğimde sabah şarj etmeye başladı. ofise geldiğimde ise şarj etmemeye başladığını farkettim. bu durumu kendim çözebilir miyim acaba? manyetik kısmı oturuyor ama başlığını azcık hafif aşağı yukarı kaydırabiliyorum