Merhaba arkadaşalar, yaklaşık 14 yıllık ingilizce olan windows sürücüleri içeren web sitem sunucu sağlayıcıma telif dolayı şikayet edilmiş, sağlayıcı firma hesabı kapatmam şeklinde bilgi geçti, dünya üzerinde binlerce windows driver sitesi mevcut bu durumla ilgili fikri ya da bilgisi olan varmı, ne yapabilirim?