Düştüğünü gördüğüm sadece 2008-2009 du sanırım hatta 2010 da da hesaplıydı sonra oradan bir cıkıs yaptı fiyatlar uçtu. O dönem abd mortgage kriziyle dünya etkilendi. Öyle bir dip beklentim yok. Durağana girebilir. Ama düşeceğini sanmıyorum. Bazı forumlarda düştü diye yazanları okuyorum Benim takip ettiğim şehrin ilçesinde düşme falan yok.