Favoriye ekledim elbet bir gün lazım olur.
Bir de Hocam ücretlendirmeyi nasıl düşünüyorsunuz? Filament miktarına göre mı süresine göre mı?
hocam baskı 3 D çizimi varsa flement eğer yoksa çizim parası düşünyorum şuandan 1 adet müşerim var hayırlısıyla toplu figür istedi hazırda vardı felement e göre üçretlendirme aldık