amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arada 1 saatlik şekerleme yapsan sıkıntı çıkmaz bence. Sınav zamanı ben öyle yapıyorum. 3-4 saat uyku. Gğn ortası 1.5 saatlik şekerleme zorlamıyor hiç.
İşin komik yanı 5 saat uyusam da gündüz şekerleme yapamıyorum, uyuyamıyorum hocam