Güzel fikir.
Bende 3 yıl önce mey sipariş verdim internetten. Mey den ses çıkartamadım bir türlü. Olmayınca çöpe attım.
Bu arkadaş gibi çalmayı hayal etmiştim.


https://youtu.be/OcUhZHLQBHs?si=BbSwOAhaZcaQjALf