Bende böyle düşünüyorum. Zamanında Türk takipçi servisi açtık 2-3 kişiye verdim. Onlar dağıtıyordu

Teşekkürler cevap için.
İşin tek püf noktası sadece çevre hocam ya bilirsin sende , çevre yoksa yapmıcaksın bu işi ve bu cidden keskin bir kural. Tamam kimse çevresiyle girmiyor , girip çevre yapıyor. İşte bende tam bundan bahsediyorum üretici aramak yerine çevre yapmalı herkes çünkü çok gördüm 300-500K ciro yapan ama bu ciroyu pahalı servisleri bile api verip yapan. Üretici neden lazım , apiye çıkabilmek için lazım , apiye çıkmak için ucuzluk lazım değil ama buna bir çok kez şahit oldum önemli olan anlık saniyelik destek verebilmek , reklamlarını gördüğümüz tüm panellere hizmet verdim zamanında , hala bir kaçına hizmet veriyorum tek gördüğüm destek destek destek. Zaten piyasadaki apiciler de nihai müşterilerde sadece bundan şikayet ediyor yoksa bakmayın tüm sitelerde genelde hep aynı servisler var