Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-sim olarak bayiden alsanız ve e-sim bilgilerini verseniz daha mantıklı değil mi? Eğer Türk hattı gönderecekseniz
Merhaba, İngiltere Fiziki Sim kart göndermem gerekiyor hocam.