Selamlar,
yerli bir birmadan com.tr domain backorder başvurusu yapmıştım. Whois kontrol ederken backorderi sipariş verdiğim firma almış görünüyor. Ama panelime baktığımda benim ücret iade olmuş. Yani buda demek oluyor ki firma 1 domain için birden fazla backorder siparişi alabiliyor. Bu durum etik değil biliyorum ama trabis tarafında yada hukuksal anlamda bir karşılığı varmıdır? Lisans aldı diye bu tarz etik dışı eylemleri rahatça yapabilir mi?
Konu hakkında bilgi ve birikimi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.
Sipariş aldığınız firmanın bir hatasıdır bu backorder siparişinin ikinci bir sipariş geçilmemesi gerekir aynı firmadan normal şartlar da fakat böyle bir politikalarının olduğunu beyan etmiyorlarsa her hangi bir yerde bir şey çıkmaz ama bunu yapmadıklarını beyan eden bir kısım varsa ve yaptılar ise bir sonuç çıkabilir.