Yok olmak diye bir şey yoktur bu dünyada. Doğmadan önce doğadaydınız. Öldükten sonra da karbon, demir vs.. tüm parçalarınızla doğaya karışacaksınız. Korkmaya gerek yok. Bizler tenefüse çıkmış ölüleriz.