HB ve Trendyol'da 'Şimdi Al Şubatta Öde' kampanyasından ev ihtiyaçlarını aldım. Kasım kampanyasından sonra zaten bir ürüne 1.5K zam geldi ürüne. Ödemelerini yapmadan 2-3K kâr ettik. Telefonlarda taksit olsaydı onu da aradan çıkaracaktım ama olmadı. Ayrıca yıl bitmeden bankaların faizsiz nakit avanslarını kullanıp, borsada değerlendirmeyi düşünüyorum.