Abi gidin 0 alın o zaman neyi şikayet ediyorsunuz anlamıyorum, isterse 0ının 2 katına koyarlar kimseyi alakadar etmez, serbest piyasada kimseyi ilgilendirmez, bu arada bu şekilde 1 kere bile ürün satışa koymadım koymam da çünkü mantıksız ve satılma olasılığı çok düşük ama yapan insanlara laf etmek kimsenin haddine değil bence
Öyle bir dünya yok maalesef bu nasıl bir kafa yapısı. Serbest piyasa diye diye her şeyi oyuncak ettiniz. Herkes istediğini yaparsa ben de istediğimi söylerim zoruna giden varsa kendi bilir yapacak bir şey yok.