Abi gidin 0 alın o zaman neyi şikayet ediyorsunuz anlamıyorum, isterse 0ının 2 katına koyarlar kimseyi alakadar etmez, serbest piyasada kimseyi ilgilendirmez, bu arada bu şekilde 1 kere bile ürün satışa koymadım koymam da çünkü mantıksız ve satılma olasılığı çok düşük ama yapan insanlara laf etmek kimsenin haddine değil bence