İmalatta ve sanayide kutusundan çıkan parçanın, dükkana indirilen makinenin değeri direkt yarı yarıya düşer. Ben bu elektronik ürünlerdeki ve otomobillerdeki şu fiyata aldım şu kadar oldu kârdayım furyasını anlamıyorum. Yarın bir gün bu ürünün ilk sahibinden kaynaklı bir arızası çıksa bunun bedelini kim ödeyecek? Alıcı nokta, temiz de kullansa kullanılmış ürün sonuçta. O kadar para verip üstüne biraz daha katıp sıfırını alabilirsiniz, yarı fiyatına olmadığı sürece ben ikinci el ürün almam. O jelatini çıkarırken yaşadığım beklentiyi ve memnuniyet arzusunu hiçbir şey bana veremez sonuçta.