Alman ilan sitelerindeki ürünü ederinin üstünde satan tek kişi vardı oda Türktü.
Herkesin 10 Liraya sattığı malı Türk 15 Liraya satıyordu Almanlarda aptal olduğundan %50 fazla para verip ondan alıyordu değil mi ?
Böyle bir dünya yok. Bir kişi bunu denemiştir ama Almanyanın ekonomisi stabil ve 0 ürüne ulaşım olduğundan bu işe yaramaz.
Buyur git yap aynısını milyarder ol uğraşma buralarda : )
2.Ele bulaşmayın öyle mi ?
O zaman 0 ürünlere talep artar ve 0'ların fiyatı artar.
0'ın fiyatı artarsa 2.el satanlarda fiyatı birazda olsa artırır hemde 2.ele talep çok olmamasına rağmen

Çünkü ürünün 0 satış fiyatı yükselmiş olur.
Bizim ülkenin problemi her şeyi çok iyi bildiğini zannetmek zaten.