anlamadıkları olay şu ; tanrı eğer İslamdaki gibiyse , neden ademin yaptığı hatayı tüm insanlık çekiyor , tanrı bu kadar acımasız mı kendi yarattığı kulunu cezalandırmak istiyor çok çelişkili konular
Hocam dinde mantık olmaz. Zaten ondan sorgulamasız teslim ol deniyor. Sorgularsan işin içinden çıkamazsın. Bu bir tercih meselesi bana göre. Önemli olan kimsenin kimseye müdahale etmemesidir. Örnek vereyim sokakta öpüşüyorlar hemde baya baya. Hemen burası müslüman ülke ayrılın. Ben yapmam bana ters. Ama yapandanda bana ne. Kimsenin kimseye karışmadığı bir dünya hayal ediyorum. Herkes istediği hayatı yaşasın. Diyorum ya bu ara starback zorbalarına bilendim. En sonunda biri dayak yedi içim rahatladı. Göstermelik şov yapan insancıklar. (O kadar samimi olan bilgisayar kullanmayacak, internete girmeyecek)