Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki şu soruyu sormamda sakınca yok sanırım benim inanmadığım bir şeye neden inanmam gerekiyor inananlar gözünde,inanmayanlara yapılan boş gereksiz muhabbet nedir? Sonuç olarak inanlarında büyük çoğunluğu korkudan ve cennet cehennem teorisinden korktuğu için inanıyor asıl konu şu başkasının inandıgı şeye benim inanma zorunluluğum yok benim konuma gelirsek burada böyle bir konu açıldı ve arkadaş herkese açık ve eleştirilebilir bir yorum yaptı Banada eleştirmek düştü
Hocam hala anlamamakta inat ediyorsun. Ön yargılısın. Ben inanan veya inanmayan hakkında tek kelime etmedim. İnanmayan bir insanı inandırmak için ayet gönderenleri eleştirdim. İnanmadığı bir şeyin ayetinş gönderince inanmasını beklemesine inanamıyorum. Zaten inanmayan kitaba da inanmıyor. İnanmadığı kitaptan bir cümle paylaşınca nasıl inanmasını beklerler onu eleştirdim. İnanmayanlara tek kelime etmedim. Aksina inanan ve sürekli ayet alıntısı yapıp inandırmaya çalışanlara yönelik bir eleştiri sundum. Sanırım artık ifade edebilmişimdir.

İsteyen istediğine inanır, istediğine inanmaz. Benim tek tepkim başkasına karışana olur bu hayatta. Mesela starbuck basıp şov yapan barbarlar gibi. İnstagram hatta internet kullanma o zaman. Her ikisininde geliri bir şekilde o tarafa gidiyor. Onu yapamaz çünkü çıkarı var