Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben size daha çok güldüm okuduğunuzu anlamıyor ve okuduğunuz şeyde tarafları seçemiyorsunuz yorumları bir daha okuyun derim burada inanmayan kişi ben oluyorum yalnız ki burada kimseyi bir şeye inandırma gayesi yok
Ben size tek kelime yorum yapmadım. Alıntı yapmamın tek nedeni eklediğiniz resim. Gerçekten mizahi bir anlatım olmuş güldüm. Gerisi de inanmayan kişilere ayet gönderilmesi hakkında bir eleştiri. Sizle uzaktan yakından alakası yok. Hatta sırf bu seviyesiz (okuduğunu anlamıyorsun) sohbetlere girmemek için konu hakkında yorum yapmadığımı da belirttim. Lütfen önce siz yazılanı anlayın sonra cevap verin.