MaitreyaXayah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, öncelikle buradan kazanç sağlamak istiyorsanız bu işi daha profesyonel olarak ele almanızı öneririm. ‘Shopify Dropshipping’ diğer bir çok dropshipping sektörüne göre kendi içerisinde farklı uzmanlık alanları barındıran, rekabet oranı yüksek ve dinamikliği gün geçtikçe daha da artan ‘Full Stack’ diye tabir ettiğimiz yetkinlik alanları isteyen bir iş kolu, bu nedenle dışarıdan her ne kadar ‘basit’ gibi gözükse de işin içine girdiğinizde ve kazanç sağlamaya başladığınızda aslında işin hiçte öyle olmadığını net şekilde görebilirsiniz. Hele ki reklam harcamalarının ve dövizin uçtuğu bu zaman da…

Mağaza yorumlamasına geçecek olursam eğer;

- Mağazada 17 tane ürün var, 10 tanesi ‘mutfak’ nişiyle ilgili fakat geri kalan ürünlerle arasında hiçbir bağlantı olmaması, mağazanızın genel kategorili bir mağaza olduğunu bizlere gösteriyor. Şahsen bu işten gelir sağlamış ve profesyonel olarak yapmış biri olarak; genel kategorili mağaza yerine ‘One Product Store’ temalı bir satış stratejisi ve trafik için ilk etapta belli bir reklam bütçesinin ayrılmasını daha doğru buluyorum. Tabi, bu sadece eksiklerden bir tanesi.

Sizde ilham uyandırması ve fikir edinmeniz açısından genel bir mağaza örneği olarak; https://mavigadget.com inceleyebilirsiniz. One Product Stoıre Ör: https://galaxycove.com

Bu iki siteyide kıyaslayın ve ilk etapta çok ürün satmaya değil, tecrübe edinip bebek adımlarla birlikte işin profesyonel kısmını gerçekten öğrenmeye odaklanın.

Mağaza temelinde bir çok eksik barındırıyor, strateji ve taktik eksiklikler, marka konumlandırma, trafik çekme[en önemlisi], ürün sayfasındaki eksiklikler, anasayfadaki eksiklikler, main navigation bölümündeki ‘Track Your Order’, ‘About Us’ gibi önemli sayfalar vs vs.

Yani, bahsedilmesi ve ele alınması gereken çok yer var. Eğer detaylı bir ‘brifing’ dosyası arzu ederseniz makûl ücret karşılığında ‘.pdf’ ile hazırlayıp size sunabilirim. İyi çalışmalar.
Teşekkürler cevap için.
Devre dışı bırakmak istiyorum ama fatura var kapanmıyor. Fatura ödemesem kalsa böyle ne olur?