Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam şöyle basit bir şablon bırakayım size bakarsınız belki
Hocam şablona çok güldüm.

Aslına bakarsan gerçektende tüm bunları söyleyen sadece 1 kişi.

Neyse bunlar derin konular. Benim garibime giden sadece inanmıyorum diyen birine ayet vb. Şeyler göndermek. Çok komiğime gidiyor. Adam diyor ki ben inanmıyorum, kitaba da inanmıyorum. Sen ona hala inanmadığı şeyden alıntı yaparak inandırmaya çalışıyorsun.