ölüm sonrası yaşama inanmamak için aslında dünya da var olmadığına inanmak gerekir. akıl da dünya da var olduğumuzu gösteriyor. tabi septik ve sofistlik gibi akımların kendince mantıklı gördüğü düşünceler var ama komik düşünceler bunlar.kısaca burada varsak bundan sonrası da olmak zorunda.