*********** olduğu belli. kurumsal olsa 1 kaç mail atar sonra mahkemeye verir verecekse .
Güya ben 2021 de ödeme yapmamışım. Bana 2022 temmuzdan beri mail atiyorlar, şu kanuna göre emailimize cevap vermezseniz borcu kabul etmiş olursunuz falan. İcraya verecek kişi bilgilendirme maili atar, verir icraya. Ki zaten firmaları hollandada, ben türkiyede yaşıyorum. Sanmıyorum birşey olacağını.