Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam şöyle basit bir şablon bırakayım size bakarsınız belki
hocam gece gece kafam karıştı yıllardır aynı soruyo sorup duruyorum halen mantıklı bir cevap alamadım bana kalırsa yok olup gideceğiz ,doğumdan önce nasıl sonsuz bir karanlık hatırlıyorsak bence ölümden sonrada öyle olacak reankarnasyon vs bana kalırsa bunlar palavra ,sonsuz bir siyah duyuların organların bilincin olmadığı sonsuz bir boşlukta olacağız ,evrende o kadar küçüğüz ki bir toz tanesinin milyarda biri bile değiliz ama ne hikmetse kendimizi çok üstün görüyoruz. dinler bana kalırsa toplumda düzeni sağlamak için varlar, doğumumuzdan itibaren görmediğimiz bir şeye kalpten inanmamız söyleniyor ,peygamberimizin zamanında ayı 2 böldüğü söyleniyor fakat bugün ayı karış karış teleskoplar ve uydular ile inceleyen binlerce bilim adamı halen ayın yarıldığına dair bir veri bulamıyor bunu gibi tonlarca çelişen şeyler var. Bana kalırsa hayatın tadını çıkarın dolu dolu yaşayın her zaman mutlu son yoktur.