kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alan yoksa problem ne. Gidip 0'ı alın bu kadar basit.
Adam canı sıkılmıştır istediğini yazar boş vakti çok demek ki.

0'ı alınabiliyorken kimse 2.ele 0 parası vermez.
Böylelerine en başta devlet dahil hiçbir yaptırım olmadığı için rahat rahat takılıyorlar. Hadi elektronik ürünü geçtim ama otomobiller de bile bu var. Rakam yükseldikçe makas aralığı da artıyor. Sen sıfırını 800 bine almak varken ikinci eli 900-1 milyona almaya zorluyorlar. Ve herkes senin dediğin gibi yapsa boşver alan alsın deyip tepki göstermezse bu işin tadı kaçar.