neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alan varsa ben de öyle yapayım. Hatta istediği model varsa 3-5 ay kullanayım sonra sıfırından pahalıya geri satarım
Hocam alan yoksa problem ne. Gidip 0'ı alın bu kadar basit.
Adam canı sıkılmıştır istediğini yazar boş vakti çok demek ki.

0'ı alınabiliyorken kimse 2.ele 0 parası vermez.