kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0'ını alın o halde niye enayilik yapıp 2.el alıyorsunuz ? : )
Alan varsa ben de öyle yapayım. Hatta istediği model varsa 3-5 ay kullanayım sonra sıfırından pahalıya geri satarım